lightcloud

Alla inlägg under april 2012

Av Alice Roxendal - 5 april 2012 18:42





Påsklov. Easter Holidays. Nanana!


Vad härligt det är att vara ledig. SÅ HÄRLIGT! Jag vill bara dansa och sjunga och hoppa omkring och vara allmänt konstig. SÅ GLAD ÄR JAG! :D


Början av lovet spenderade jag i Genarp, efter ett trevligt kalas hemma hos Frida i Kävlinge dvs. Jag hade lite presentbyten med Anna och Louise (woho!) och vi såg Friends med Benefits, vilket uppföljdes med att se random japanska reklamer på youtube. Ja, vi är normala.


Jag har spelat mycket Mario detta lov, yes indeed! Jag äger nu ut min lillebror på Mario Kart (yeah right).


De två senaste dagarna har jag spenderat med att läsa hela första boken i GONE-serien (rekomenderas verkligen) och hänga hemma hos min fina vän Sasha i Nya Linero :) Vi har pratat en massa och skrattat en massa och promenerat en massa. Vi såg även på den första Harry Potter-filmen, HELT UNDERBART vad söta alla är i den. Till och med Snape. Lite grann ^^



Am I right? ;D Snape's sexyy! He's snexy! No? Crap.


SO, det finns numera en massa påskbilder på min facebook, så jag tänker chilla lite med dem här. Men så småningom kommer jag att lägga upp lite bilder här på min och Sashas promenad :)


FÖRRESTEN - det är ju påsk :D Varje gång jag tänker påsk minns jag bara Barneys story om Tre-dagars-regeln. Just watch and see ^^ Totally awesome!



Kram och Glad Påsk :)

Presentation


Mitt namn är Alice och det här är min blogg. Här kommer jag att berätta om mitt liv genom text och mycket bilder. Jag hoppas att göra det här kommer att ge mig någonting insiktsfullt i framtiden, vi får väl helt enkelt vänta och se :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards