lightcloud

Alla inlägg under oktober 2012

Av Alice Roxendal - 15 oktober 2012 09:00

Skolarbetena hänger över mig som en dålig låt som har fastnat på hjärnan. De bara vägrar att försvinna. Och varje gång jag klagar på det får jag bara svaret, welcome to tvåan! Well, thank you - men då vill jag inte gå i tvåan. Det är inte kul längre.


Ja, annars är väl livet rätt bra. Det är höst nu, jag är omringad av orange! Det gör ingenting dock, det är rätt najs :) När det inte är kallt, alltså, för då fryser jag om fingrarna.

 

   

 Fredagen avslutade de värsta skolarbetena för tillfället dock, historiaredovisningen gick förvånansvärt bra :) Jag firade helgen med att ta en tur i stadsparken med Sasha och fota lite, vilket var väldigt trevligt. Alltid kul med den vännen.

     

 


Helgen har varit helt sådär väldigt bra! I fredags var det lite TVM:are hemma hos mig som skulle sova över för att hinna med tdet tidiga tåget, så vi hade det en väldans massa trevligheter! Det blev Tobbe, Johan och Tiis, och så Kirre och Malin, fast Em och Annie also joined the party. Supernajs och kul var det, fast jag tror att jag somnade på Johan ett par gången, as usual.


Lördagdagen spenderades med Em, Annie och Disney. Eller ja, animerat åtminstone. Det blev först Spririt, sedan Tarzan och sist den senaste ICE AGE. Mysig var det i alla fall, och efter ytterligare lite How I Met Your Mother drog jag och Em på fest i Vipeholm med Oskar och Lukas. Det var väldigt kul :) Jag somnade inte den här gången! :)


  

   

Jag och min allra bästaste vän heartheart(L' :)

 

Ah, söndagar! Blev lite mindre plugg och lite mer tårtbakande och skrivande. Det var en rätt chill dag faktiskt med inte så mycket att göra precis som söndagar ska vara. Jag fick till och med tid till att prata med min älskling borta i Halmstad, och fick en påminnelse om exakt hur mycket jag saknar honom. Längar så tills vi ses på fredag!



I would like to reach out my hand
I may see you, I may tell you to run
Nobody safe, nobody on.

Send me on my way



Presentation


Mitt namn är Alice och det här är min blogg. Här kommer jag att berätta om mitt liv genom text och mycket bilder. Jag hoppas att göra det här kommer att ge mig någonting insiktsfullt i framtiden, vi får väl helt enkelt vänta och se :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards