lightcloud

Alla inlägg den 27 april 2012

Av Alice Roxendal - 27 april 2012 14:06

Livet är så där bra nu, som det kan vara ibland. Det är fredag, jag går på världens bästa skola och har många fina vänner och allt är bara liksom helt okej. Solen sken till och med lite idag. Och dessutom har jag en ballong :D


Ah, torsdagar. Att vara den fjärde dagen i veckan gör den nästan lika bra som fredagen, fast inte riktigt. Medan fredagen är ledig och inte så skolig är torsdagen ofta full med läxor. Och dessutom har torsdagen inte en egen reklamsång, and that's fifty points right there.


Men idag är det FREDAG och det är AWESOME! :D Idag har jag varit i skolan, och eftermiddagen ska jag spendera med min fina vän Louise. Vi ska bland annat gå och se det efterlängtade Spyxet som kommer att bli sjukt legendariskt! Å andra sidan betyder det att jag nog inte kommer att få träffa Anton förrän typ halv elva, men jag överlever. Nog. Förmodligen :)


Här kommer lite bilder från en allmänt bra och trevlig dag!


 


   

Presentation


Mitt namn är Alice och det här är min blogg. Här kommer jag att berätta om mitt liv genom text och mycket bilder. Jag hoppas att göra det här kommer att ge mig någonting insiktsfullt i framtiden, vi får väl helt enkelt vänta och se :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards