lightcloud

Alla inlägg den 30 september 2011

Av Alice Roxendal - 30 september 2011 00:15

Wow, vilken inspark! Det var verkligen som att bli sparkad in i gymnasielivet, på ett väldigt roligt och spontant sätt :) Jag träffade både gamla och nya vänner, dansade till galen musik och såg folk göra galna saker! Med andra ord - jag var på en galet rolig inspark! :D

Det var superkul att hänga med alla kompisar! Alla såg helt otroligt galna och fina ut i sina superrandom kostymer vilket gjorde stämningen helt.. spyken-ig xD


Kvällen började hos mig där vi fixade oss. Elin sprayade mitt och Sashas hår med hårfärg vilket gjorde att det blev svårt att andas i badrummet och gav mig ett helvete att städa idag. Vi blev i alla fall asheta, fast mitt hår en aning failat - sprayen var definitivt inte värt det! Sen efter att ha missat ett par bussar och väntat länge kom vi fram till Uppåkra, a.k.a Landet Ingenstans. Vi var dock ganska sena, och på vägen till Tilda mötte vi hela gänget som skulle till bussen. Hmf... Men det var i alla fall roligt att träffa klasskompisar + lite nytt folk, bland annat Felicia och Mathilda och så Fabian, som inte heter Andreas, Sebastian eller Tim.

Sedan drog vi till insparken! På stadsbussen träffade vi lite fulla spykister som skrek och gormade sig på ett väldigt galet sätt. Gick omkring och nynnade på, "BIRA BIRA BIRA" resten av kvällen. Lokalen var full med blinkande ljus, som skrek i huvudet till en början, men det dämpades då jag fick i mig någonting att dricka :) Inte vatten då... Vid tolv grattade vi min bästavän tennisspelaren Frida för att det blev hennes födelsedag, så vi dansade väldigt länge med henne :) Grattis min älskade vän<3

Runt ett dök polisen upp, vilket avslutade festen. Jag och ett par klasskompisar drog iväg till McDonald's på Fäladsgården där vi åt cheesburgare och pommes, samt försökte få liv i en vän. Men allt gick bra tillslut! Hade en skitlyckad kväll, fick lite nya vänner och en awesome start på ny skola :D


Tack allihopa som gjorde insparken till en kväll att minnas!<3

   KRAM!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Alice och det här är min blogg. Här kommer jag att berätta om mitt liv genom text och mycket bilder. Jag hoppas att göra det här kommer att ge mig någonting insiktsfullt i framtiden, vi får väl helt enkelt vänta och se :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards