lightcloud

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Alice Roxendal - 20 mars 2012 20:21

Idag fyller min fina vän Nadia år. Sexton till och med, en väldigt viktig ålder. Nadia, nu får du köra bil! Lycka till :)


Jag tänker inte skriva så mycket idag, bara tillägna en stunds glädje åt min vän. För nästan exakt sju månader sedan träffade jag henne i ett litet klassrum i Spyken, och nu är hon en otroligt nära vän som jag inte skulle byta mot allt guld i världen, eller ens den riktiga Nimbus 2000 (jo, den finns visst!) Du är så fin och bra och rolig, du gör mina dagar soliga även om det finns moln över hela himlen. Inte en droppe regn på flera dar.


Damn. Nu vill jag ha sommar igen.


Så Nadia, min vän - grattis på födelsedagen! Jag hoppas att du är lika glad som jag - eller gladare för den delen. Och du ska veta att du är den bästa som finns.



Jag hade tänkt avsluta denna lilla födelsedagshälsning med ett fint Dumbledore citat men jag hittade inget mer passande, så det fick bli detta.  


"I believe your friends Misters Fred and George Weasley

were responsible for trying to send you a toilet seat.

No doubt they thought it would amuse you."


All was well.

Presentation


Mitt namn är Alice och det här är min blogg. Här kommer jag att berätta om mitt liv genom text och mycket bilder. Jag hoppas att göra det här kommer att ge mig någonting insiktsfullt i framtiden, vi får väl helt enkelt vänta och se :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards