lightcloud

Alla inlägg den 23 december 2012

Av Alice Roxendal - 23 december 2012 22:54

Åh, jul jul jul! Jag må ha firat julafton redan den nionde i år, men det minskar inte julkänslan :D  Snön har återvänt, och jag har spenderat dagarna efter skolavslutningen med Julfest á la Oskar, Julmiddag på Kin Long á la Familjen Lindelöf, och så förstås The Hobbit på bio igen, á la Jag :D Wiihoo!

 

  

Nu är det i alla fall dagen före dopparedagen. Alice bloggar, Sandra läser fakturor och räkningar, Joel ser på The Karate Kid på sin iPhone och mamma chillar :) Väntar på morgondagen allihop tillsammans. Åh, vad mysigt! Fick mig att tänka lite på förra årets julafton, så jag tog och läste förra julens blogginlägg :P Var lite trevligt --> Julafton 2011


Så ... i fredags var det julfest, a.k.a Domedagsfest! Oskar och Lukas hade satt ihop ett riktigt bra event med lokal, musik, ballonger (som alla dog precis som mayaindianerna sagt, med endast Ballongen Bengt som överlevare!) och mycket trevligt folk med en intressant blandning av TVMare, spykister, katedralare - och polhemare om jag inte minns fel (vilkan jag mycket väl kan göra). Hursomhelst var det en otroligt rolig fest, och extra kul var det när vi efter festen lyckades få ner tolv pers (inkl. mig och Joel)  på sängar/madrasser/luftmadrasser när vi väl kom hem till mig för att sova ;P Så tack Oskar för en awesome julfest! Bara för det dedikerar jag en gammal bild åt dig, min vän :)


  För er som har missat det, heh, har jag en väldigt fin vän som heter Em och en underbar Antonpojkvän. På julskyltningen för 4 veckor sen tog hon lite bilder när vi var ute, och jag lånade en från hennes blogg. Vill ni se fler får ni gå in på hennes :) -->Pencilmaker | Think from the heart of people


 


Presentation


Mitt namn är Alice och det här är min blogg. Här kommer jag att berätta om mitt liv genom text och mycket bilder. Jag hoppas att göra det här kommer att ge mig någonting insiktsfullt i framtiden, vi får väl helt enkelt vänta och se :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards