lightcloud

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Alice Roxendal - 3 oktober 2011 21:28

"A horse doesn't care how much you know, until he knows how much you care."

~Pat Parelli


Idag tog jag och Sasha en tur till Nadia i Harlösa. Jag har inte tänkt på att det är höst så mycket förut, men idag slog det mig - det är höst! Alla löv låg på marken i olika vackra färger och vi hade en varm dag, men en precis lagom skön höstvind. Det var helt underbart!


Nadia bor i ett väldigt fin vit byggnad på gården där julkalendern Mysteriet på Greveholm utspelar sig. Vi kunde se slottet från hennes hus, hihi! :D Ett tag chillade vi med lite pizza och sedan gick vi ut och hämtade hästen Blanka. Hon var väldigt vacker, men lite tjurig ^^ Det var så längesedan jag red, jag hade nästan glömt hur mycket jag älskar det! Det är så härligt att rida. Att bara sitta på hästen och vanka från vänster till höger i takt med hästen i höstens vind och skogens  doft... Bara, wow.



Idag blir det mycket bilder. Försökte köra ihop en del, vi får se hur det blir :)

 

Kram!

Presentation


Mitt namn är Alice och det här är min blogg. Här kommer jag att berätta om mitt liv genom text och mycket bilder. Jag hoppas att göra det här kommer att ge mig någonting insiktsfullt i framtiden, vi får väl helt enkelt vänta och se :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards