lightcloud

Alla inlägg den 2 oktober 2013

Av Alice Roxendal - 2 oktober 2013 13:19

Hade mitt första höst-moment igår. Körde i stan, så kom värsta vinden och kastade värsta lövhögen på bilrutan. Fick använda mina vindrutetorkare. Fett höstigt. Och ja - jag har körkort!! :D U know it, I'm a bloody grown-up now! 

- Det våras för hösten


Såå, förra året skrev jag inte heller under hela sommaren, och skrev därför värsta långa inlägget om sommaren. Det orkar jag inte nu, deövis för att det är lektion men också för att jag inte har några bilder att lägga upp. Det får bli en dikt istället! Tolka fritt :)

- det vintras för sommaren

Min sommar

Sommaren svepte snabbt.

Jag jobbade jätte jippie!

Vårdade vanliga vänligheter, griniga goa gamlingar.

Knasiga krämsmaker, tjatiga körkort

Kompisklädda kalas! Fina filmkvällar!

Spykiga spykister. Hummiga humanister. Trolliga TVM:are

Lek lek lek.

Festliga födelsedagar, flummiga festligheter

Mumsiga midsommar - missade maten :( - mums ändå!

Cheesiga Cheeseballs! Nom nom nom.

 

Have a grrrreeeaat day ;D

Bilder: Londonresa med Em <3

                   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Alice och det här är min blogg. Här kommer jag att berätta om mitt liv genom text och mycket bilder. Jag hoppas att göra det här kommer att ge mig någonting insiktsfullt i framtiden, vi får väl helt enkelt vänta och se :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards